alt   Darmowa Dostawa od 700 zł    alt   Bezpieczne Płatności    alt   Szybkie zwroty
Lista życzeń 0
Twoja lista życzeń jest pusta
Koszyk 0
Twój kosz jest pusty
Strona główna » Najczęściej zadawane pytania
  • PayU
  • eserivce
  • Przelewy24
  • iMoje
  • Hotpay
  • Bluemedia

Najczęściej zadawane pytania

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Większość produktów wysyłanych jest 1-3 dni od daty zamówienia produktów. Przy każdym produkcie jest umieszczony przewidywalny czas wysyłki, lecz może się on różnić ze względu na dostępność kolorystyki produktów, rozmiarów oraz kroi. Cześć produktów sprowadzamy dla Państwa na zamówienie co może spowodować, że czas wysyłki może oscylować w granicach 5-14 dni roboczych. Jeśli czas wysyłki zamówienia jest znacznie wydłużony zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub mailowo. 
Ze względu na stan epidemii część dostaw, jest opóźniona. Dlatego też część wysyłek jest opóźniona i nie mamy na to wpływu.

2. Jakie są metody płatności za zamówienie?

Zamawiając produkty przez sklep internetowy istnieje kilka metod płatności.
I. PayU (Szybka płatność Internetowa, Czas zaksięgowania: 5 min)
- Płatność Kartą (Visa, Mastercard, Masterpass oraz Google Play)
- Natychmiastowy przelew online ( iPKO, mBank, ING, Santander, Bank Pekao, Millennium Bank, Alior Bank, Inteligo, Credit Agricole, Citi Handlowy, BOŚ Bank,  Bank Narodowy BFG, BNP Paribas, Get in Bank, Noble Bank, Banki Spółdzielcze, Plus Bank)
- Płatność Kodem BLIK z aplikacji twojego banku 
- Płatność Przelew tradycyjny (do 3 dni roboczych)

II. Przelewy24 (Szybka płatność internetowa, Czas zaksięgowania: 5 min)
- Natychmiastowy przelew online ( mBank, iPKO, Santander, ING, Bank Pekao, Alior Bank, Inteligo, Credit Agricole, Citi Handlowy, Get in Bank, BNP Paribas, BOŚ Bank, Pocztowy24, Banki Spółdzielcze, Volkswagen Bank, Noble Bank, Nest Bank, Plus Bank, Bank Nowy S.A, Toyota Bank, Sky Cash, Millennium Bank)
- Płatność Kodem BLIK z aplikacji twojego banku 
- P24NOW - Zapłać do 54 dni później lub na raty
- Raty (Raty Alior, mBank Raty)
- Przelew Tradycyjny

III. Płatność Pobraniowa (Płatność przy odbiorze Kurier lub Paczkomat)

IV. Płatność przelewem zwykłym (Przedpłata)

V. Płatność przy odbiorze w naszym sklepie (ul. Bystrzycka 69c 54-215 Wrocław)

3. Czy jest możliwy zakup w sklepie stacjonarnym?

Tak, zapraszamy ul. Bystrzycka 69c 54-215 Wrocław od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00 lub sobota 8:00 - 13:00. 
Ze względu na zmiany magazynowe przed podejściem po produkt ze sklepu internetowego prosimy o kontakt pod numerem 604-282-195, aby się upewnić czy dany produkt posiadamy w wybranym rozmiarze i kolorystyce. Istnieje również rezerwacja telefoniczna danego towaru.

4. Czy wystawiamy fakturę lub paragon?

Tak, każdy klient dostaje dowód zakupu. Klient decyduje czy chce dostać paragon czy fakturę. Fakturę lub paragon przesyłamy wraz z zamówieniem lub na życzenie klienta mailowo.

5. Czy wykonują Państwo nadruki na odzież i ile wynosi cena?

Wykonujemy nadruki na odzież naszą lub dostarczoną przez Państwa (jest możliwość wysyłki na terenie Polski lub za granicę).
Cena uzależniona jest od wielkości nadruku i ilości . Aby wycenić nadruk prosimy o wysłanie emaila na: nadruk71@gmail.com z informacjami:
- liczba miejsc nadruku (np: przód, tył, rękaw)
- orientacyjna wielkość nadruków
- ilość
- projekt nadruku 

6. 
Czy wszystkie produkty w sklepie są certyfikowane?

Tak, wszystkie nasze produkty, w tym odzież robocza, rękawice, buty i pozostałe artykuły BHP posiadają odpowiednie certyfikaty zgodności z normami bezpieczeństwa.

7. Czy oferujecie rabaty dla firm przy zakupach hurtowych?

Tak, dla firm oraz przy większych zamówieniach oferujemy atrakcyjne rabaty. Prosimy o kontakt w celu uzyskania indywidualnej oferty: sklep@martombhp.pl

8. Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy zależą od wielkości zamówienia oraz wybranego sposobu dostawy. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Koszty dostawy.

9. Czy mogę wymienić zakupiony produkt na inny rozmiar?

Oczywiście! Oferujemy możliwość wymiany produktu na inny rozmiar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Szczegóły w zakładce "Wymiana".

10. Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do jego zwrotu w ciągu 14 dni. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji Zwroty, wymiary i reklamacje.

11. Czy mogę zakupić produkty w sklepie stacjonarnym?

Aktualnie specjalizujemy się w sprzedaży online, ale zapraszamy do odwiedzenia naszego punktu odbioru osobistego. Produkty mogą być inne w sklepie internetowym.

12. Czy produkty mają gwarancję?

Tak, wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją. Czas trwania gwarancji zależy od konkretnego produktu i producenta.

13. Czy oferujecie odzież roboczą dla kobiet?

Tak, w naszej ofercie znajdziesz odzież roboczą dedykowaną zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet.

14. Jak dbać o zakupione produkty BHP?

Każdy produkt posiada etykietę z instrukcją użytkowania. Zalecamy przestrzeganie tych wskazówek, aby przedłużyć żywotność zakupionych produktów.

 

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
ZAAWANSOWANE
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ