Podoba Ci się nasz produkt? Chcesz go kupić? Oto jak złożyć zamówienie:
Wybór produktu: Przejdź na stronę produktu, który Cię interesuje.
Krok 1
1. Wybierz rozmiar produktu. (jeśli jest dostępny)
2. Wybierz kolor produktu (jeśli jest dostępny)
3. Wybierz ilość produktu, można to zrobić wpisując liczbę lub powiększając ilość plusem
4. Kliknij przycisk "Dodaj do kosza"
Po kliknięciu "Dodaj do kosza" pokażą nam się dwie opcję:
5. Kontynuuj zakupy - Możesz dalej dodawać produkty do kosza
6. Złóż zamówienie - Przejdź do kosza i dokończ zakupy.
W tym wypadku wybieramy "Złóż zamówienie"
Krok 2
W podglądzie koszyka zobaczysz listę wybranych produktów z ich ilością i ceną. Aby usunąć produkt, kliknij "x" po prawej stronie koło ceny. Aby zmienić ilość, kliknij "+" lub "-" obok liczby produktów i poczekaj chwilę na aktualizację wartości koszyka.
Krok 3
Poniżej mamy wybór wielu metod dostawy.
Wybierając Paczkomaty pojawi nam się przycisk "Wybierz paczkomat" klikając go pojawia nam się Mapa
7. U góry, nad mapą, znajduje się pasek wyszukiwania. Wpisz tam nazwę miejscowości lub adres, aby znaleźć paczkomat. Następnie wybierz odpowiedni adres z zaproponowanej listy.
8. Na mapie pojawią się pineski z paczkomatami. Klikając na daną pineskę, możesz sprawdzić, czy adres paczkomatu jest prawidłowy.
9. Jeśli adres lub miejscowość paczkomatu się zgadza, kliknij przycisk "Wybierz".
Jeśli chcą Państwo dostać paczkę na swój adres domowy/firmowy wystarczy tylko wybrać odpowiedniego kuriera:
- Kurier Inpost lub Kurier DPD
Jeśli Państwo mieszkają we Wrocławiu i chcą odebrać paczkę osobiście jest również opcja "Odbiór Osobisty"
Krok 4
Wybór metody płatności
Wybierz jedną z dostępnych metod płatności:
BLIK - kod BLIK z aplikacji banku
PayU i Przelewy24 - płatność przelewem bankowym, kartą debetową lub kredytową
Płatność przy odbiorze - płatność u kuriera kartą lub gotówką przy dostawie
Faktura Proforma - płatność przelewem na podstawie faktury proforma
Przewijając stronę prawie na sam dół, po lewej stronie znajduje się pole do wpisania kuponu rabatowego, jeśli taki posiadasz.
Po prawej stronie wyświetlana jest informacja o całkowitym koszcie zamówienia.
Pod spodem znajduje się przycisk "Zamawiam", który klikamy, aby dokończyć zamówienie.
Krok 5
Wprowadź dane do wysyłki. Wszystkie pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe i muszą zostać uzupełnione. Przed zakończeniem zamówienia zaznacz ptaszkiem, że zapoznałeś się z regulaminem sklepu. Na końcu kliknij przycisk "Przejdź do potwierdzenia zamówienia". Jeśli popełnisz błąd lub nie uzupełnisz wymaganego pola, pojawi się komunikat "Pole jest wymagane". W takim przypadku popraw dane pole.
Klikając opcję "Firma" na początku, będziesz mieć dodatkowe pola do uzupełnienia: Nazwa firmy oraz NIP. W następnym kroku będziesz mógł wybrać inny adres dostawy niż siedziba firmy!
Krok 6
Jest to podsumowanie całego zamówienia. Prosimy o sprawdzenie wszystkich danych, czy są poprawne. Jeśli jakieś dane się nie zgadzają, kliknij "Zmień dane", aby je edytować.
Inny adres niż siedziba firmy!
Aby wybrać inny adres dostawy niż siedziba firmy, przy "Dane do wysyłki" kliknij "Zmień dane" i wpisz nowy adres, na który mają zostać wysłane produkty.
Na samym końcu możesz wpisać Uwagi do zamówienia. Aby wysłać zamówienie klikamy "Zamawiam i płacę"
W ten sposób złożyli Państwo zamówienie. Jeśli wybrali państwo opcję Płatności BLIK, PayU, Przelewy24 przy podsumowaniu zamówienia pojawi się przycisk "Zapłać" gdzie przekierowuje Państwa do płatności.
Po realizowaniu płatności powinni państwo dostać wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji.
UWAGA:
W razie niepowodzenia płatności przyjdzie do Państwa e-mail z zamówieniem. Klikając link "szczegóły zamówienia" mogą Państwo spróbować dokonać płatności jeszcze raz. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt pod numerem 795 432 105